آمار

تعداد نشریات48
تعداد شماره‌ها2,293
تعداد مقالات33,216
تعداد مشاهده مقاله11,834,494
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,018,592
بیدالله خانی, آرش, کهرازه, یاسر. (1396). برندینگ ملی دین و جمهوری اسلامی ایران؛ گفتمان اعتماد به نفس داخلی و مدیریت شهرت بین‏المللی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 20(شماره 79 - پاییز 96), 103-132. doi: 10.22081/psq.2018.65247
آرش بیدالله خانی; یاسر کهرازه. "برندینگ ملی دین و جمهوری اسلامی ایران؛ گفتمان اعتماد به نفس داخلی و مدیریت شهرت بین‏المللی". اسلام و مطالعات اجتماعی, 20, شماره 79 - پاییز 96, 1396, 103-132. doi: 10.22081/psq.2018.65247
بیدالله خانی, آرش, کهرازه, یاسر. (1396). 'برندینگ ملی دین و جمهوری اسلامی ایران؛ گفتمان اعتماد به نفس داخلی و مدیریت شهرت بین‏المللی', اسلام و مطالعات اجتماعی, 20(شماره 79 - پاییز 96), pp. 103-132. doi: 10.22081/psq.2018.65247
بیدالله خانی, آرش, کهرازه, یاسر. برندینگ ملی دین و جمهوری اسلامی ایران؛ گفتمان اعتماد به نفس داخلی و مدیریت شهرت بین‏المللی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1396; 20(شماره 79 - پاییز 96): 103-132. doi: 10.22081/psq.2018.65247