آمار

تعداد نشریات48
تعداد شماره‌ها2,293
تعداد مقالات33,216
تعداد مشاهده مقاله11,826,949
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,009,489
اسفندیار, علی. (1398). جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 12(شماره 38- تابستان1398), 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
علی اسفندیار. "جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی". اسلام و مطالعات اجتماعی, 12, شماره 38- تابستان1398, 1398, 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
اسفندیار, علی. (1398). 'جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی', اسلام و مطالعات اجتماعی, 12(شماره 38- تابستان1398), pp. 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
اسفندیار, علی. جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1398; 12(شماره 38- تابستان1398): 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871