آمار

تعداد نشریات54
تعداد شماره‌ها2,556
تعداد مقالات36,224
تعداد مشاهده مقاله16,323,573
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,387,468
مریجی, شمس اله, احسانی, حکیمه. (1395). تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین. اسلام و مطالعات اجتماعی, 4(شماره 2 (پیاپی 14)), 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418
شمس اله مریجی; حکیمه احسانی. "تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین". اسلام و مطالعات اجتماعی, 4, شماره 2 (پیاپی 14), 1395, 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418
مریجی, شمس اله, احسانی, حکیمه. (1395). 'تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین', اسلام و مطالعات اجتماعی, 4(شماره 2 (پیاپی 14)), pp. 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418
مریجی, شمس اله, احسانی, حکیمه. تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1395; 4(شماره 2 (پیاپی 14)): 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب