آمار

تعداد نشریات54
تعداد شماره‌ها2,473
تعداد مقالات35,286
تعداد مشاهده مقاله14,155,986
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,351,419
مریجی, شمس اله, احسانی, حکیمه. (1395). تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین. اسلام و مطالعات اجتماعی, 4(شماره 2 (پیاپی 14)), 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418
شمس اله مریجی; حکیمه احسانی. "تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین". اسلام و مطالعات اجتماعی, 4, شماره 2 (پیاپی 14), 1395, 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418
مریجی, شمس اله, احسانی, حکیمه. (1395). 'تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین', اسلام و مطالعات اجتماعی, 4(شماره 2 (پیاپی 14)), pp. 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418
مریجی, شمس اله, احسانی, حکیمه. تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1395; 4(شماره 2 (پیاپی 14)): 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب