آمار

تعداد نشریات54
تعداد شماره‌ها2,522
تعداد مقالات35,774
تعداد مشاهده مقاله15,188,381
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,874,136
مریجی, شمس اله, احسانی, حکیمه. (1395). تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین. اسلام و مطالعات اجتماعی, 4(شماره 2 (پیاپی 14)), 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418
شمس اله مریجی; حکیمه احسانی. "تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین". اسلام و مطالعات اجتماعی, 4, شماره 2 (پیاپی 14), 1395, 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418
مریجی, شمس اله, احسانی, حکیمه. (1395). 'تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین', اسلام و مطالعات اجتماعی, 4(شماره 2 (پیاپی 14)), pp. 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418
مریجی, شمس اله, احسانی, حکیمه. تاثیر پیام‌های بازرگانی ماهواره‌ای بر تغییر روابط میان‌فردی زوجین. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1395; 4(شماره 2 (پیاپی 14)): 104-132. doi: 10.22081/jiss.2016.22418


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب