تعداد نشریات | 54 |
تعداد شمارهها | 2,388 |
تعداد مقالات | 34,317 |
تعداد مشاهده مقاله | 13,016,258 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 5,718,166 |
استکبار جهانی و دنیای اسلام | ||
پاسدار اسلام | ||
مقاله 1، دوره 1369، شماره 110، بهمن 1369 | ||
تاریخ دریافت: 16 خرداد 1396، تاریخ بازنگری: 07 دی 1403، تاریخ پذیرش: 16 خرداد 1396 | ||
اصل مقاله | ||
جاودانگی راه امام استکبار جهانی و دنیای اسلام قسمت هیجدهم حجة السلام والمسلمین اسد الله بیات توطئۀ دیگر استکبار جهانی استکبار جهانی و کفر عالمی با توجه به ضربات کاری و زیادیکه از اسلام و مسلمین در طول تاریخ دیده است و در مقابل آن ضربات آسیب پذیری نظام سلطه و منافع غارتگران خودشان را بروشنی دریافته اند با برنامه ریزی دقیق و جامع الاطراف و آینده نگرانه نشسته اند و با هماهنگی شیاطین ظاهری و درونی به ریشه یابی پرداخته اند و با بررسی های علمی و طولانی علل و عوامل استواری و آسیب ناپذیری دنیای اسلام و ضربه پذیری نظام سلطه را در مقابل امواج حرکتهای مردمی بالخصوص دنیای اسلام یافته و کوشیده اند با تکیه بر آن علتها، زمینه های نفوذ فرهنگ استکبار را فراهم نموده و در ذهنیت افراد جامعه این معنی را ایجاد کنند که اگر کسی بخواهد در این دنیای تکنولوژی و توسعه ارتباطات زندگی کند و اگر ملتی بخواهد از مزایای تمدن روز بهره مند گردد و حرکتی در ابعاد مختلف زندگی سیاسی و اجتماعی بوجود آورد، راهی جز وابستگی به قدرتهای بزرگ جهانی ندارد. مگر امکان دارد ملتی بدون اتکاء به یکی از قدرتهای جهانی بتواند مشکلات خود را مرتفع سازد؟! مگر امکان دارد ملتها بدون تکیه بر حمایتهای قدرتهای بزرگ بزرگ بتواند در صنعت و عرضۀ خدمات، توفیق پیدا نمایند؟! و آنقدر آنان روی این موضوع تکیه کردند و مانور دادندو از طرق مختلف با برنامه ریزی روی آن کار تبلیغی و فرهنگی کردند که اکثریت مردم جهان سوم و حتی مع الاسف دنیای اسلام آن را باور کردند و در سایۀ همان باور نادرست در ایجاد روابط خودشان اولویت اول را به قدرتهای بزرگ جهانی قائل شدند و دنیای سلطه طلب و استعمارگر نیز از این حالت انفعالی که در مردم دنیای مظلوم و جهان سوم بوجود آورده بودند و با نیرنگ و تزویر افراد ساده لوح را باورانده بودند که بدون اتکاء به آنان ملتهای مظلوم نمی توانند از منافع خودشان دفاع نمایند و به صورت مستقل زندگی کنند و فکر می کردند در این دنیای غوغا سالاری و حاکمیت زر و زور نیرنگ در تقسیم بندی یا باید زیر سلطه استکبار غرب و در رأس آنها آمریکای جهانخوار قرار گیرند و یا باید از هم پیمانان استکبار شرق و در رأس آنها شوروی متجاوز بحساب آیند و حتی به مخیلۀ آنان خطور نمی کرد که ممکن است ملتی آرمان خواه و کرامت طلب در این دنیا یافته شوند و با انسجام و یکپارچگی خودشان و با قیادت و رهبری درست و حسابگر و الهی بتوانند روی پای خودشان بایستند و کوچکترین تعلق و وابستگی به هیچ کدام از قدرتهای بزرگ جهانی نداشته باشند و با سربلندی به حیات شرافتمندانه خویش ادامه دهند و از عربده کشی سردمداران کفر جهانی هیچگونه خوف و هراسی بدل راه ندهند. ویژگی های انقلاب اسلامی ایران معجزه ای که در این عصر اتفاق افتاد و تمام معادلات بین المللی را بهم زد و جمع بندی دیگری در اختیار جهانیان گذاشت، پیروزی انقلاب اسلامی در ایران بود. انقلابی که با تمام انقلابات تاریخ متفاوت و از همۀ آنها عظیم تر و بزرگتر بود. اهدافی که این انقلاب داشد و دارد با هیچکدام از آنها قابل مقایسه و سنجش نبوده و از همۀ آنها وسیع تر و گسترده تر می باشد. رهبری خاص حضرت امام (قدس سره) که در تمام مراحل انقلاب و کورانها گوناگون، توانست طوری هدایت و رهبری نماید که انقلاب با کمال سربلندی به حرکت تکاملی ادامه دهد و در برابر حوادث ناگوار ضعف و انفعال از خود نشان ندهند. مجموعۀ این عوامل دست بدست هم دادند و این معجزۀ قرن اخیر را به وجود آوردند و مرحلۀ جدیدی را در تاریخ بشریت آغاز نمودند و راه و روش تازه ای را برای ملتها ارائه کردند و در عمل نشان دادند اگر ملتی بخواهد آزاد زندگی کند و از حریم ارزشهای انسانی حمایت نماید و روی اصالت و کرامت خویش تکیه کند می تواند این نوع موفقیتها را بدست آورده و در این راستا هیچ نیازی به حمایت قدرتهای جهانی ندارند و بدون شک و تردید اگر ملی با حمایت و پشتیبانی یکی از قدرتهای جهانی بخواهد به پیروزی برسد و از منافع ملی خویش دفاع نماید، نه تنها به اهداف خویش نخواهد رسید بلکه در مسیر اهداف شوم و پلید و استعماری آنان قرار خواهد گرفت. یکی از مهمترین و مؤثرترین کارها که طرفداران انقلاب اسلامی در ایران اسلام و در سراسر جهان باید انجام دهند و در حقیقت یک کار عظیم فرهنگی و تبلیغی را شروع ودر سطح گسترده در سراسر جهان روی آن تکیه نمایند همین است که شرایط ملت وا را قبل از پیروزی انقلاب اسلمی و نوع حمایت استکبار جهانی و آمریکای غارتگر را از رژیم فاسد شاهنشاهی و شیوۀ حرکت حضرت امام (قدس سره) و امت انقلابی را به جهانیان بازگو نمایند. و آن حالت تحقیر و یأسی که دشمنان بشریت در ارادۀ ملتها ایجاد کرده اند و آنان را از حرکتهای انقلابی و رهائی بخش ناامید ساخته اند مورد تحلیل قرار داده و به تدریج آنان را به هویت خویش برگردانند و با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ایران، نهضت ها را آغاز کنند و به منافع غارتگرانه دشمنان بشریت در سراسر عالم بتازند و از هیچ قدرتی در مسیر اهداف مقدسشان نهراسند و مطمئن باشند اگر با تکیه بر ارادۀ خویش حرکتی را شروع نمایند و با عزم آهنین آن حرکت را ادمه دهند، سنت خدای عالم بر این جاری شده است که آنان را یاری فرموده و موفق و پیروزشان گرداند، چون خدای عالم سرنوشت یک جمعیت و ملتی را تغییر نمی دهد[1] مگر آنکه خود آنان بکوشند و جهاد نمایند و با تلاش و کوششهای فراوان و دگرگونی درونی در خودشان بوجود آورند و متحول شوند؛ همینکه ملتی متحول یافت و دگگونی در آنان به وجود آمد، نصرت الهی که موجب موفقیتها و برکات و کرامات فراوان است، بر آنان نازل می شود و ارزشهای جدیدی را متناسب با آن تحولی که به وجود آمده است ارمغان می آورد. بیگانه نمودن کشورهای استعمار زده توسط استعمار امام (قدس سره) در این معقوله چنین می فرماید: «از جمله نقشه ها که مع الاسف تأثیر بزرگی در کشورها و کشور عزیزمان گذاشت و آثار آن بازتا حد زیادی بجا مانده بیگانه نمودن آنان است، به طوری که خود را و فرهنگ و قدرت خود را به هیچ گرفتند و غرب و شرق، دو قطب قدرتمند را نژاد برتر و فرهنگ آنان را والاتر و آن دو قدرت را قبله گاه عالم دانستند و وابستگی به یکی از دو قطب را از فرائض غیرقابل اجتناب معرفی نمودند. و قصۀ این امر غم انگیز طولانی و ضربه هایی که از آن خورده و اکنون نیز می خوریم کشنده و کوبنده است. و غم انگیز تر اینکه آنان ملتهای ستمدیدۀ زیر سلطه را در همه چیز عقب نگهداشته و کشورهایی مصرفی بارآورند و به قدرتهای شیطانی شان ترسانده اند که جرأت دست زدن به هیچ ابتکاری نداریم و همه چیز خود را تسلیم آنان کرده و سرنوشت خود و کشورهای خود را بدست آنان سپرده و چشم و گوش بسته مطیع فرمان هستیم و این پوچی و تهی مغزی مصنوعی موجب شده که در هیچ امری به فکر و دانش خود اتکاء نکنیم و کورکورانه از شرق و غرب تقلید نمائیم بلکه از فرهنگ و ادب و صنعت و ابتکار اگر داشتیم، نویسندگان و گویندگان غرب و شرق زدۀ بی فرهنگ، آنها را به یاد انتقاد و مسخره گرفته و فکر قدرت بومی ما را سرکوب و مأیوس نموده و می نمایند و رسوم و آداب اجنبی را هر چند مبتذل و مفتضح باشد با عمل و گفتار و نوشتار تروج کرده و با مداحی و ثناجوئی آنها را با خورد ملتها داده و می دهند. فی المثال اگر در کتاب یا نوشته یا گفتاری چند واژۀ فرنگی باشد بدون توجه به محتوای آن با اعجاب پذیرفته و گوینده و نویسندۀ آن را دانشمند و روشن فکر به حساب می آورند و از گهواره تا قبر به هر بنگریم اگر با واژۀ غربی و شرقی اسم گذاری شود مرغوب و مورد توجه و از مظاهر تمدن و پیشرفتگی محسوب و اگر واژه های بومی خودی بکار رود مطرود و کهنه و واپس زده خواهد بود. کودکان ما اگر نام غربی داشته باشند مفتخر و اگر نام خودی دارند سربزیر و عقب افتاده اند. خیابانها، کوچه ها، مغازه ها، شرکتها، داروخانه ها، کتابخانه ها، پاچه ها و دیگر متاعها، هرچند در داخل تهیه شده، باید نام خارجی داشته باشد تا مردم از آن راضی و به آن اقبال کنند. فرنگی مآبی از سرتاپا و در تمام نشست و برخاستها و در معاشرتها و تمام شئون زندگی موجب افتخار و سربلندی و تمدن و پیشرفت، و در مقابل، آداب و رسوم خودی، کهنه پرستی و عقب افتادگی، در هر مرض و کسالتی ولو جزئی و قابل علاج در داخل، باید به خارج رفت و دکترها و اطباء دانشمند خود را محکوم و مأیوس کرد. رفتن به انگلستان و فرانسه و آمریکا و مسکو افتخاری پر ارزش و رفتن به حج و سایر اماکن متبرکه کهنه پرستی و عقب ماندگی است. بی اعتنایی به آنچه مربوط به مذهب و معنویات است از نشانه های روشنفکری و تمدن، در مقابل تعهد به این امور نشانۀ عقب ماندگی و کهنه پرستی است.» (وصیتنامه سیاسی الهی) با کمال تأسف این نوع خود باختگی و پوچ شدن آنقدر عمیق شده بود و در تمام شئون زندگی نفوذ پیدا کرده بود و شخصیت متناسب با فرهنگ بیگانه در آنان به وجود آورده بود نه تنهاخودشان بر این معنی افتخار می کردند، دیگرانی که این نوع بیگانه پرستی را قبول نداشته و از فرهنگ اصیل خودشان دفاع می نمودند از ناحیه بیگانه پرستان و مدافعان فرهنگ غربی و یا شرقی مورد سخریه و استهزا قرار گرفته و بایکوت می شدند. من یادم هست در دوران ستمشاهی در بین سالهای 1350- 1352 که خفقان و استبداد در شدت اوج بود و مبارزان و انقلابیون از قشرهای مختلف مردم و روحانیون و دانشگاهیان در مخفی گاهها و تبعید و زندان بسر می بردند ما را همراه عده ای به زندان بردند و مدتی در زندان قصر بودیم، بخاطر برخوردهای فاشیستی و غیرانسانی که مأموران رژیم فاسد پهلوی در بیرون با مردم مظلوم و در داخل زندانها با زندانیان مبارزه سیاسی داشت، ریاست زندان در آن ایام با فردی به نام سرهنگ زمانی بود که به تمام معنی و درست خودباخته فرهنگ غرب و آمریکا بود، علاوه بر اینکه دارای منیت وکبر و غرور بود هیچگونه ابائی از فحاشی و ناسزا گفتن و اهانت به انسانهای مبارزه و ابریاء و زندانیان بی گناه نداشت. یک روز برای اینکه روحیه مقاوم و استوار ماها را از بین ببرد و آنان را تحقیر کند و رضایت اربابان خویش را جلب نماید، همۀ زندانیان را در حیاط یکی از بندها- ظاهراً بند 4 بودیم- جمع کرد و دوروبر آنان افراد مسلح گماشت و با حالت ارعاب و با عبارات بسیار توهین آمیز و تحقیر کننده، زندانیان را مورد خطاب قرار داد و از جمله عباراتی که بکار برد این بود: شماها چه می گوئید و چه شخصیتی دارید. شماها اصلا خوردن اسپاگتی را نمی دانید. اسپاگتی ظاهرا نوعی غذا است که در فرنگ با دو تا چوب می خورند. شما می دانید این نوع برخورد کردن یک سرهنگ با ادعاء تحصیلات عالیه با افرادی که دارای افکار بلند بوده و درصدد دگرگونی نظام حاکم هستند و از اندیشه های بلند و تحصیلات در سطح بسیار بالا برخوردارند نیست مگر برای اینکه روحیه آنان را خرد کرده و ارادۀ مبارزان را بشکنند و به آنان القاء کنند چون شما فرهنگ حاکم رژیم وابسته به فرهنگ و استکبار جهانی را قبول ندارید و برای برهم زدن آن دست به بعضی کارها زده اید و نحوۀ خوردن فلان غذا را نمی دانید چون که به غرب نرفته اید و از آنان فاصله گرفته اید دارای شخصیت مطلوب آنان نبوده و حق ابراز و اظهار وجود ندارید. این را از باب نمونه در اینجا آوردم و الا موارد و شواهد آنقدر فراوان است و بر همگان روشن و آشکار است که نیازی به آوردن نمونه های دیگر نمی باشد. یکی از مهم ترین کارها و نقشهای رهبری الهی حضرت امام (قدس سره) این بود که با استفاده ازظرایف و دقایقی که در کتاب و سنّت و شیوۀ حرکت انبیاء الهی و امامان اهل بیت (ع) موجود است و کمتر مورد دید و دقت قرار می گیرد و زمینۀ بسیار مناسب و مستعدیکه در ملت مسلمان ایران بود و معمولا مورد غفلت و بی اعتنایی قرار می گرفت، روی نکاتی تکیه فرمودند و در مردم زمینه ها را به تدریج آماده تر و شرایط را برای نهضت و حرکت فراهم ساختند و به طور واقعی در درون آنان دگرگونی الهی بوجود آمد و قطره ها به صورت جویبارها و جویبارها بصورت رودخانه های عظیم و بالنتیجه سیل خروشان میلیونی امّت انقلابی تمام وضعیت حاکمیت موجود را که سابقۀ دو هزار و پانصد ساله داشت متغیّر ساخت و نظام جدیدی را با تکیه بر اصول فکری و جهان بینی الهی جایگزین کرد و مردم در عمل تجربه کردند مفهوم قیام ومبارزه با طاغوت را و در تجربه یافتند که با تکیه بر قدرت لایزال مردمی و الهی می توانند و الان هم می توانند با قدرتهای بزرگ مقابله نموده و آنان را از کرسی غرور و نخو ت پائین آورند. در ابعاد مختلف می توانند ابتکار و خلاقیت از خودشان نشان دهند می توانند دارای فرهنگ مستقل و صنعت و تکنولوژی مستقل و دانشگاه غیر وابسته و مستقل باشند و می توانند در آن دانشگاهها بدو ناعزام به خارج استاد تربیت کرده و مدارج علمی را در درون خودشان بگذارنند و از تخصصهای بالائی برخوردار گردند. همینکه باور کنیم می توانیم و اعتقاد داشته باشیم به اینکه خدای عالم در ملت ما و در جوانهای ما این قدرت و توان را قرار داده است که اگر بخواهند مصمم شوند می توانند قدمهای بزرگی را برداشته و نوآوریهای زیادی از خود نشان دهند قدم بسیار بزرگی را برداشته ایم و سدّ محکمی را که به صورت غیر قابل نفوذ و تسخیر در مقابل ما خودنمائی می کرد شکسته ایم و راه قدمهای بعدی را گشوده ایم. اگر بالفعل و در حال حاضر تنگناهای زیادی را در پیش داریم و امکانات و ابراز فراوانی را لازم داریم که در اختیارمان نیست لیکن ذخایر فراوان زیر زمینی و استعدادعای نبوغ آمیز مردم ما اگر توأم باشد با همان باور و اعتقاد به اینکه اگر شروع کنیم می توانیم و دیگران نیز همین طور بودند؛ آنان نیز از صفر شروع کردند و نتایجی را بدست آوردند و این همه پیشرفت علمی و صنعتی را در ابعاد مختلف بوجود آوردند کارها با کمال موفقیت جلو رفته و هیچ مانعی نمی تواند در برابر توان و خواست یک ملت ایستادگی نماید و جلو روند رشد و تکاملی آنها را بگیرد کما اینکه در سایه عنایات حضرت حق در ابعاد مختلف دانشگاهی و صنعتی و تولیدی در این چند سال اخیر داریم مشاهده می نمائیم. مطالب حضرت امام (ره) را در این مقوله ببینیم: «اینجانب نمی گویم ما خود همه چیز داریم. معلو ماست ما را در طول تاریخ نه چندان دور خصوصاً در سده های اخیر از هر پیشرفتی محروم کرده اند و دولتمردان خائن و دودمان پهلوی خصوصاً و مراکز تبلیغاتی علیه دستاوردهای خودی و نیز خود کوچک دیدنها و یا ناچیز دیدنها، ما را از هر فعالیتی برای پیشرفت محروم کرد. وارد کردن کالاها از هر قماش و سرگرم کردن بانوان و مردان خصوصاً طبقۀ جوان به اقسام اجناس وارداتی از قبیل ابزار آرایش و تزئینات و تجملات و بازیهای کودکانه و به مسابقه کشاندن خانواده ها و مصرفی بارآوردن هرچه بیشتر که خود داستانهای غم انگیز دارد و سرگرم کردن و به تباهی کشاندن جوانها که عضو فعال هستند با فراهم آوردن مراکز فحشاء و عشرتکده ها و دهها از این مصائب حساب شده برای عقب نگه داشتن کشورهاست. من وصیت دلسوزانه و خادمانه می کنم به ملت عزیز که هم اکنون که تا حدود زیاد و چشم گیری از بسیاری از این دامها نجات یافته و نسل محروم حاضر به فعالیت و ابتکار برخاسته و دیدم چیزها که گمان نمی رفت متخصصین ایران قادر به راه انداختن کارخانه ها و امثال آن باشد و همه دستها را به سوی غرب یا شرق دراز کرده بودیم که متخصصین آنان اینها را به راه اندازند، در اثر محاصره اقتصادی و جنگ تحمیلی خود جوانان عزیز ما قطعات محل احتیاج را ساخته و با قیمتهای ارزان تر ارزان تر عرضه کرده و رفع احتیاج نمودند و ثابت کردند که اگر بخواهیم می توانیم.» (وصیتنامه سیاسی الهی) حالا مقتی که توان خودمان را در عمل و در سختیهای دورانهای انقلابمان و در زمان جنگ تحمیلی نابرابر و حصر اقتصادی به تجربه گذاشتیم و موفق بودن آن را یافتیم و قدرت و توان فنی خودمان را در راه اندازی صنایع و کارخانه های پیچیده و فنّی که کارشناسان خارجی روی آنها کار کرده بودند و راه اندازی کرده بودند و به علت جنگ تحمیلی و بمب باران و فرسودگی و نبودن وسائل یدکی مدتها به صورت تعطیل درآمده بودند تجربه کردیم و موفق دیدیم و نتیجه آن را در ساخت و تعمیر وسائل فوق مدرن مورد نیاز هواپیماهای جنگی که در دوران هشت ساله جنگ ظالمانه دشمن بوضوح مشاهده کردیم و در آینده نه چندان دور اثرات و برکات فراوان تری ملت رشید ما از آنها خواهد دید و ده ها و صدها کار و تلاش و ابتکار در دانشگاهها و جهادهای دانشگاهی و مدیران فنی و صنعتی و شرکت نفت و کاخانه های تولیدی در این مدت کوتاه بوجود آمده و مبدأ نوآوریهای چشمگیرتری شده و خواهد شد. همه اینها در سایۀ همین تحول فکری و فرهنگی که در سایه انقلاب اسلامی بوجود آمد و مردم باور کردند که پوچ نیستند و می توانند خودشان را مرتفع سازند و ملت قهرمان ما باید مواظب باشند این روحیه که بوجود آمده است منشأ این همه حرکتها و تحولها شده است آسیب ندیده و مجدداً با القائات شیاطین و ایادی و اذناب آنان در داخل و خارج کشور مردم ما حالت یأس و دلسردی پیدا کرده و بتدریج بهمان حالت تهی بودن و وابسته بودن دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برگردند مبادا با سیاست گذاری غلط یاست گذاران و برنامه ریزان جامعه، دوباره جامعه و ملت ما در فکر مصرف کالاهای مصرفی تولید شده دنیای ابتذال و کفر بیافتند و با توسعه واردات و محور قرار گرفتن تجارت، کشاورزی و صنعت و تولید از محوریت در افتاده و در حاشیه قرار گیرند و این همه ارزشها و قدمها و حرکتهای چشم گیر که طی شده است از بین رفته و به صورت قهقرا عقب گرد نمائیم. همه ملت ما و جوانهای انقلابی و دانشگاهی ما و روحانیون بزرگوار و اصیل ما همه و همه باید هوشیار و بیدار باشیم تا نگذاریم دوباره به همان حالت رقت بار دوران ستمشاهی برگردیم و وابسته تر از گذشته زندگی نکبت باری را آغاز نمائیم. امام (قدس سره) در این فراز چنین هشدار می دهد و می فرماید: «باید هشیار و بیدار و مراقب باشید که سیاست بازان پیوسته به غرب و شرق با وسوسه های شیطانی شما را به سوی این چپاولگران بین المللی نکشند و با ارادۀ مصمم و فعالیت و پشتکار خود به رفع وابستگیها قیام کنید و بدانید که نژاد آریا و عرب از نژاد اروپا و آمریکا و شوروی کم ندارد و اگر خودی خود را بیابد و یأس را از خود دور کند و چشم داشت به غیر خود نداشته باشد، در دراز مدت قدرت همه کار و ساختن همه چیز را دارد و آنچه انسانهای شبیه به اینان به آن رسیده اند شما هم خواهید رسید به شرط اتکال به خداوند تعالی و اتکاء به نفس و قطع وابستگی به دیگران و تحمل سختی ها برای رسیدن به زندگی شرافتمندانه و خارج شدن از تحت سلطه اجانب. و بر دولتها و دست اندرکاران است چه در نسل حاضر و چه در نسل های آینده که ار متخصصین خود قدردانی کنند و آنان را با کمکهای مادی و معنوی تشویق به کار نمایند و از ورود کالاها مصرف ساز و خانه برانداز جلوگیری نمایند و به آنچه دارند بسازند تا خود همه چیز بسازند و از جوانان، دختران و پسران می خواهم که استقلال و آزادی و ارزشهای انسانی را ولو با تحمل زحمت و رنج فدای تجملات و عشرتها و بی بندو باری ها و حضور در مراکز فحشاء که از طرف غرب و عمّال بی وطن به شما عرضه می شود، نکنند؛ که آنان چنانچه تجربه نشان داده جز تباهی شما و اغفالتان از سرنوشت کشورتان و چاپیدن ذخایر شما و به بند استعمار و ننگ وابستگی کشیدنتان و مصرفی نمودن ملت و کشورتان به چیز دیگر فکر نمی کنند و می خواهند با این وسایل و امثال آن شما را عقب مانده و به اصطلاح آنان نیمه وحشی نگهدارند.» (وصیتنامه سیاسی الهی) آری اگر با کمال هوشیاری و بیداری تا این مرحله که رسیده ایم و دست چپاولگران عالم و آمریکا را از سر ملت قهرمانمان قطع کرده ایم و در سایۀ هدایتهای الهی و توجهات خاصّۀ امام مهدی (عج) و قیادت بی نظیر امام عزیزمان (س) از دوران خود بیگانگی و پوچی به خودمان رجعت نموده و هویت اسلامیمان را یافته ایم و دوران بازسازی کشور اسلام و قرآن و ارزشهای الهی را آغاز نموده ایم مواظبت کنیم اولا این نعمت بزرگ خدای عالم را با جان و دل حفظ نموده و از کیان و بقاء و ثبات آن حراست نمائیم و جلو نفوذ اجانب و فرهنگ بیگانه را که می خواهد دوباره ملت ما را تحت تأثیر خود قرار داده و مجدداً روح مصرف گرائی و رفاه طلبی را در جامعه تزریق نموده و آن حالت مقاومت و صبوری و استواری را در مقابل ناگواریها و ناراحتیها از بین برده و جوانهای سلحشور امت اسلام را در پرتو تجملات فریبنده تسلیم نموده و به سازش وادار نماید و پس از آن سلطه غارتگرانه خودشان را خطرناکتر از گذشته در تمام زوایای زندگی ملت ما اعمال کرده و به تاراج ذخایر مادی و معنوی دنیای اسلام و محرومان مثل همیشه مشغول شوند.
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 86 |