- حسینیان، سیمین (1388)؛ اخلاق در مشاوره و روانشناسی (مبانی و اصول)؛ تهران: کمال تربیت.##دازه، نوشین و منصور گرکز (1394)؛ «رابطۀ بین استدلال اخلاقی، طرز تفکر، نیّت و تمایل اخلاقی حسابداران رسمی»؛ مجلۀ اخلاق در علوم و فناوری، ش 1، س 10، ص 115 تا 140. ##رابینز، استیفن (1381)؛ رفتار سازمانی: مفاهیم، نظریهها و کاربردها؛ ترجمۀ علی پارسائیان و سید محمد اعرابی؛ چ2، تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی. ##رجبدری، حسین، اعظم روستامیمندی و زیبا آسوده (1395)؛ «بررسی پایبندی دانشجویان کارشناسی حسابداری به اخلاق حرفهای»؛ فصلنامۀ اخلاق، دورۀ 2، ش 21، ص 265 تا 292. ##رحیمی، حمید و راضیه آقابابایی (1392)؛ «رابطۀ فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفهای؛ اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان»؛ مجلۀ راهبردهای آموزش در علوم پزشکی،دورۀ 6، ش 2، ص 62 تا 67. ##رضاییمنش، بهروز و ابوالحسن فقیهی (1384)؛ «اخلاق اداری»؛ فصلنامۀ مطالعات مدیریت، ش 47، ص 25 تا50. ##زارعیمتین، حسن، سید محمد مقیمی و هادی غفوریانیاورپناه (1392)؛ «تحلیل رابطۀ فرهنگ سازمانی کارآفرینانه و هوش عاطفی»؛ مجلۀ مدیریت فرهنگ سازمانی، دورۀ 11، ش 4، ص 5 تا 31. ##صالحی، شایسته و دیگران (1382)؛ «بررسی تجارب دانشجویان از برنامۀ درسی مستتر در دانشکدۀ پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان»، مجلۀ پژوهش در پزشکی، سال ٢٧، ش ٣، ص ۲۱۷ تا ۲۲۳.##عمید، حسن (1371)؛ فرهنگ فارسی؛ چ2، تهران: امیرکبیر. ##کمیتۀ فنی سازمان حسابرسی (1385)؛ آیین رفتار حرفهای؛ تهران: ﺳﺎزﻣﺎن حسابرسی. ##مدرّس، احمد و افسانه رفیعی (1387)؛ «بررسی دیدگاه عمومی دربارۀ رعایت آیین رفتار حرفهای توسط حسابرسان و ضمانت اجرایی آن در ایران»؛ مجلۀ دانش حسابرسی، ش 25 و 26، ص 4 تا 20. ##مشبکی، اصغر (1379)؛ مدیریت رفتار سازمانی، تحلیل کاربردی، ارزش از رفتار انسانی؛ چ2، تهران: ترمه. ##مهدوی، غلامحسین و عبدالحمید هوشمند (1392)؛ «بررسی تأثیر فرهنگ اخلاقی سازمان بر رفتار حسابرس»؛ مجلۀ دانش حسابرسی، س 13، ش 51، ص 107تا 126. ##مؤمنی، منصور و علی فعالقیومی (1389)؛ تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS؛ چ2، تهران: کتاب نو. ##نیکومرام، هاشم و دیگران (1393)؛ «ارزیابی تأثیر اخلاق حرفهای حسابداران مدیریت بر ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری مدیریت (با استفاده از تکنیک آنتروپی- فازی)»؛ فصلنامۀ حسابداری مدیریت، س7، ش20، ص 49 تا 66. ##هسمر، ال. تی. (1377)؛ اخلاق در مدیریت؛ ترجمۀ سید محمد اعرابی و داود ایزدی؛ تهران: دفتر پژوهشهای فرهنگی. ##هوشنگی، محسن و دیگران (1394)؛ «بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی و سبک رهبری بر پذیرش تکنولوژی و مدیریت دانش (مورد مطالعه: شرکتهای تولیدی استان قزوین)»؛ مجلۀ مدیریت فرهنگ سازمانی، دورۀ 13، ش 3، ص 739 تا 762. ##Abbaszadeh M. M.Moinizadeh (2012); "Cross-cultural Study of Accounting Students Perception of Accounting Ethics in Iran and United Kingdom"; African Journal of Business Management, Vol.5(8), pp 3354-3360. ##Akwasi A. (2004); "The relationship between organizational ethical culture and the ethical behavior of employees: A study of accounting and finance professionals in the insurance industry of United States", J Bus Econ Res, , 2(9): 55-72.
- Armstrong, M. B., Ketz, J. E., & Owsen, D. (2003); "Ethics education in accounting: Moving toward ethicalmotivation and ethical behavior"; Journal of Accounting Education, 21(1),1. ##Bennett J. (2006); A study of the effectiveness of a diverse workforce within nonprofit organizations serving older adults: An analysis of the impact of leadership styles and organizational culture [dissertation]; Minnesota: Capella University. ##Brackner J (1992); "Issuse of management accounting"; Journal of managerial accounting.
- Braxton J, Proper EM, Bayer AE. (2011); Professors behaving badly: faculty misconduct in graduate education; Baltimore: Johns Hopkins University Press. ##Burchell, Brendan , and Armstrong Tumawu, Koudjoe Dickson (2014); "Employee Motivation and Work Ethic in the State and Private sector in Ghana: A Survey of Teaching and Banking Professions"; Online Journal of African Affairs, Volume 3, Issue 4, pp. 55-62##Cadozier V. (2002); The moral profession: A study of moral development and professional ethics of faculty; Texas: University of Texas. ##Douglas, P., Davison, R., and B. Schwartz (2001). "The Effect of Organizational Culture and Ethical Orientation on Accountants’ Ethical Judgments"; Journal of Business Ethics, 34 (2), pp. 101-121. ##Hartog M. (2007); "Ethics and human resource management: Professional"; J Bus Prof Ethics, 21(2):14-25. ##Hercy P, Blanchard KH (1983); Management of organizational behavior; New Jerxy: Prentice-Hall Publisher. ##Hill, A. T, lewis, P., and M. Millrmser (2000); A Human Resource Strategy Approach Managing Change, Firs Publisher. ##Hofstede, G. (1991); Cultures and Organizations: Software of the Mind; London: McGraw-Hill. ##Korte, R. and T. Chermack (2007); "Changing Organizational Culture With Scenario Planning"; Journal of Futures, 39, pp. 645- 656. ##Martin, J. (2002); Organizational Culture. Thousand Oaks; California: Sage publications. ##Marzuki, M., Subramaniam, N., Cooper, B. & Dellaportas, S. (2017); "Accounting Academics’ Teaching Self-Efficacy and Ethics Integration in Accounting Courses: A Malaysian Study"; Asian Review of Accounting, 25 (1), 1- 38. ##Robbins S, (1995); Coulter M. Management; 5 ed: prenticehall International Edition. ##Rodgers BH. (1992); The work ethic as determined by occupation, empowerment, education, age, gender and work experience; Tennessee: University of Tennessee Publication. ##Sarros, J. C., Cooper, B. K., and J. C. Santora (2011); "Leadership Vision, Organizational Culture, and Support for Innovation in Not-for-Profit and For-Profit Organizations"; Leadership & Organization Development Journal, 32 (3), pp. 291-309. ##Schultz, Olle & Tran, Dennis (2015); "Business ethics and the influence on the development of intellectual capital: A study of the auditing profession"; Master Thesis of Kristianstad University, Section for Health and Society. ##Sinclair A. (1993); "Approaches to organisational culture and ethics"; J Bus Ethics, 12(1): 63-73. ##Sylvander, J. (2015); The development of the Auditor Managerial Ethical Profile Scale. EAA, (pp. 1-35). ##Vitez O. (2010); "What is the relationship between corporate culture and ethics?"; J Bus Ethics, 100(2): 515-30. ##Weisbrod, E., (2009); "The role of affect and tolerance of ambiguity in ethical decision making"; Journal of Advances in Accounting, incorporating Advances International Accounting, 25, 57-63.
|