آمار

تعداد نشریات23
تعداد شماره‌ها1,447
تعداد مقالات24,405
تعداد مشاهده مقاله3,751,684
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,326,555
بیدالله خانی, آرش, کهرازه, یاسر. (1396). برندینگ ملی دین و جمهوری اسلامی ایران؛ گفتمان اعتماد به نفس داخلی و مدیریت شهرت بین‏المللی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی اسلام و مطالعات اجتماعی, 20(شماره 79 - پاییز 96), 103-132. doi: 10.22081/psq.2018.65247
آرش بیدالله خانی; یاسر کهرازه. "برندینگ ملی دین و جمهوری اسلامی ایران؛ گفتمان اعتماد به نفس داخلی و مدیریت شهرت بین‏المللی". فصلنامه علمی ـ پژوهشی اسلام و مطالعات اجتماعی, 20, شماره 79 - پاییز 96, 1396, 103-132. doi: 10.22081/psq.2018.65247
بیدالله خانی, آرش, کهرازه, یاسر. (1396). 'برندینگ ملی دین و جمهوری اسلامی ایران؛ گفتمان اعتماد به نفس داخلی و مدیریت شهرت بین‏المللی', فصلنامه علمی ـ پژوهشی اسلام و مطالعات اجتماعی, 20(شماره 79 - پاییز 96), pp. 103-132. doi: 10.22081/psq.2018.65247
بیدالله خانی, آرش, کهرازه, یاسر. برندینگ ملی دین و جمهوری اسلامی ایران؛ گفتمان اعتماد به نفس داخلی و مدیریت شهرت بین‏المللی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی اسلام و مطالعات اجتماعی, 1396; 20(شماره 79 - پاییز 96): 103-132. doi: 10.22081/psq.2018.65247


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.