آمار

تعداد نشریات32
تعداد شماره‌ها1,659
تعداد مقالات26,936
تعداد مشاهده مقاله5,157,708
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,332,345
فکری, جعفر. (1392). عوامل اثربخش در تبلیغ دینی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی اسلام و مطالعات اجتماعی, 1434(116), 13-24. doi: 10.22081/rt.2013.68294
جعفر فکری. "عوامل اثربخش در تبلیغ دینی". فصلنامه علمی ـ پژوهشی اسلام و مطالعات اجتماعی, 1434, 116, 1392, 13-24. doi: 10.22081/rt.2013.68294
فکری, جعفر. (1392). 'عوامل اثربخش در تبلیغ دینی', فصلنامه علمی ـ پژوهشی اسلام و مطالعات اجتماعی, 1434(116), pp. 13-24. doi: 10.22081/rt.2013.68294
فکری, جعفر. عوامل اثربخش در تبلیغ دینی. فصلنامه علمی ـ پژوهشی اسلام و مطالعات اجتماعی, 1392; 1434(116): 13-24. doi: 10.22081/rt.2013.68294


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.