آمار

تعداد نشریات33
تعداد شماره‌ها1,702
تعداد مقالات27,144
تعداد مشاهده مقاله5,355,495
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,523,858
فکری, جعفر. (1392). عوامل اثربخش در تبلیغ دینی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1434(116), 13-24. doi: 10.22081/rt.2013.68294
جعفر فکری. "عوامل اثربخش در تبلیغ دینی". اسلام و مطالعات اجتماعی, 1434, 116, 1392, 13-24. doi: 10.22081/rt.2013.68294
فکری, جعفر. (1392). 'عوامل اثربخش در تبلیغ دینی', اسلام و مطالعات اجتماعی, 1434(116), pp. 13-24. doi: 10.22081/rt.2013.68294
فکری, جعفر. عوامل اثربخش در تبلیغ دینی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1392; 1434(116): 13-24. doi: 10.22081/rt.2013.68294


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.