آمار

تعداد نشریات48
تعداد شماره‌ها2,293
تعداد مقالات33,216
تعداد مشاهده مقاله11,831,081
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,015,269
راضی, محمدرضا, مظفری, افسانه, فرهنگی, علی اکبر. (1397). الگوی اسلامی نظارت بر تبلیغات رسانه‌ای. اسلام و مطالعات اجتماعی, 2(4), 87-120. doi: 10.22081/scs.2019.69003
محمدرضا راضی; افسانه مظفری; علی اکبر فرهنگی. "الگوی اسلامی نظارت بر تبلیغات رسانه‌ای". اسلام و مطالعات اجتماعی, 2, 4, 1397, 87-120. doi: 10.22081/scs.2019.69003
راضی, محمدرضا, مظفری, افسانه, فرهنگی, علی اکبر. (1397). 'الگوی اسلامی نظارت بر تبلیغات رسانه‌ای', اسلام و مطالعات اجتماعی, 2(4), pp. 87-120. doi: 10.22081/scs.2019.69003
راضی, محمدرضا, مظفری, افسانه, فرهنگی, علی اکبر. الگوی اسلامی نظارت بر تبلیغات رسانه‌ای. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1397; 2(4): 87-120. doi: 10.22081/scs.2019.69003