آمار

تعداد نشریات48
تعداد شماره‌ها2,287
تعداد مقالات33,173
تعداد مشاهده مقاله11,736,474
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,966,789
تولید محتوا, گروه. (1400). علل و آثار مشارکت حداکثری در انتخابات از نگاه امامین انقلاب. اسلام و مطالعات اجتماعی, 2(شماره 5 ویژه نامه انتخابات 1400), 17-34. doi: 10.22081/rt.2021.69830
گروه تولید محتوا. "علل و آثار مشارکت حداکثری در انتخابات از نگاه امامین انقلاب". اسلام و مطالعات اجتماعی, 2, شماره 5 ویژه نامه انتخابات 1400, 1400, 17-34. doi: 10.22081/rt.2021.69830
تولید محتوا, گروه. (1400). 'علل و آثار مشارکت حداکثری در انتخابات از نگاه امامین انقلاب', اسلام و مطالعات اجتماعی, 2(شماره 5 ویژه نامه انتخابات 1400), pp. 17-34. doi: 10.22081/rt.2021.69830
تولید محتوا, گروه. علل و آثار مشارکت حداکثری در انتخابات از نگاه امامین انقلاب. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1400; 2(شماره 5 ویژه نامه انتخابات 1400): 17-34. doi: 10.22081/rt.2021.69830