آمار

تعداد نشریات54
تعداد شماره‌ها2,473
تعداد مقالات35,286
تعداد مشاهده مقاله14,156,082
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,351,446
اسفندیار, علی. (1398). جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 12(شماره 38- تابستان1398), 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
علی اسفندیار. "جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی". اسلام و مطالعات اجتماعی, 12, شماره 38- تابستان1398, 1398, 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
اسفندیار, علی. (1398). 'جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی', اسلام و مطالعات اجتماعی, 12(شماره 38- تابستان1398), pp. 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
اسفندیار, علی. جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1398; 12(شماره 38- تابستان1398): 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب