آمار

تعداد نشریات54
تعداد شماره‌ها2,517
تعداد مقالات35,726
تعداد مشاهده مقاله15,000,408
تعداد دریافت فایل اصل مقاله6,765,518
اسفندیار, علی. (1398). جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 12(شماره 38- تابستان1398), 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
علی اسفندیار. "جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی". اسلام و مطالعات اجتماعی, 12, شماره 38- تابستان1398, 1398, 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
اسفندیار, علی. (1398). 'جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی', اسلام و مطالعات اجتماعی, 12(شماره 38- تابستان1398), pp. 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
اسفندیار, علی. جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1398; 12(شماره 38- تابستان1398): 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب