آمار

تعداد نشریات54
تعداد شماره‌ها2,388
تعداد مقالات34,317
تعداد مشاهده مقاله13,016,278
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,718,187
اسفندیار, علی. (1398). جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 12(شماره 38- تابستان1398), 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
علی اسفندیار. "جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی". اسلام و مطالعات اجتماعی, 12, شماره 38- تابستان1398, 1398, 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
اسفندیار, علی. (1398). 'جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی', اسلام و مطالعات اجتماعی, 12(شماره 38- تابستان1398), pp. 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871
اسفندیار, علی. جایگاه شناسی مخاطب امروزین در تبلیغ تعاملی با تأکید بر هویت‌ مخاطب تجاری و دینی. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1398; 12(شماره 38- تابستان1398): 75-98. doi: 10.22081/fpq.2019.69871


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب