آمار

تعداد نشریات54
تعداد شماره‌ها2,551
تعداد مقالات36,131
تعداد مشاهده مقاله16,181,824
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,334,781
. (1401). فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1). اسلام و مطالعات اجتماعی, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334
. "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1)". اسلام و مطالعات اجتماعی, 31, فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401, 1401, 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334
. (1401). 'فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1)', اسلام و مطالعات اجتماعی, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), pp. 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334
. فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1). اسلام و مطالعات اجتماعی, 1401; 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401): 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب