آمار

تعداد نشریات48
تعداد شماره‌ها2,287
تعداد مقالات33,173
تعداد مشاهده مقاله11,735,130
تعداد دریافت فایل اصل مقاله4,966,226
. (1401). فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1). اسلام و مطالعات اجتماعی, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347), 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334
. "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1)". اسلام و مطالعات اجتماعی, 31, فروردین تا تیرماه344-345-346-347, 1401, 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334
. (1401). 'فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1)', اسلام و مطالعات اجتماعی, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347), pp. 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334
. فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(1). اسلام و مطالعات اجتماعی, 1401; 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347): 132-133. doi: 10.22081/mow.2022.73334