آمار

تعداد نشریات54
تعداد شماره‌ها2,560
تعداد مقالات36,270
تعداد مشاهده مقاله16,351,219
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,405,292
. (1401). فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2). اسلام و مطالعات اجتماعی, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335
. "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2)". اسلام و مطالعات اجتماعی, 31, فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401, 1401, 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335
. (1401). 'فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2)', اسلام و مطالعات اجتماعی, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401), pp. 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335
. فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2). اسلام و مطالعات اجتماعی, 1401; 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347سال 1401): 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب