آمار

تعداد نشریات48
تعداد شماره‌ها2,293
تعداد مقالات33,216
تعداد مشاهده مقاله11,834,213
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,018,054
. (1401). فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2). اسلام و مطالعات اجتماعی, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347), 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335
. "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2)". اسلام و مطالعات اجتماعی, 31, فروردین تا تیرماه344-345-346-347, 1401, 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335
. (1401). 'فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2)', اسلام و مطالعات اجتماعی, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347), pp. 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335
. فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(2). اسلام و مطالعات اجتماعی, 1401; 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347): 134-134. doi: 10.22081/mow.2022.73335