آمار

تعداد نشریات49
تعداد شماره‌ها2,304
تعداد مقالات33,405
تعداد مشاهده مقاله11,930,338
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,098,481
. (1401). فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(3). اسلام و مطالعات اجتماعی, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347), 135-135. doi: 10.22081/mow.2022.73336
. "فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(3)". اسلام و مطالعات اجتماعی, 31, فروردین تا تیرماه344-345-346-347, 1401, 135-135. doi: 10.22081/mow.2022.73336
. (1401). 'فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(3)', اسلام و مطالعات اجتماعی, 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347), pp. 135-135. doi: 10.22081/mow.2022.73336
. فضای مجازی، تقویت کننده بعد اقتصادی برای زنان(3). اسلام و مطالعات اجتماعی, 1401; 31(فروردین تا تیرماه344-345-346-347): 135-135. doi: 10.22081/mow.2022.73336