آمار

تعداد نشریات54
تعداد شماره‌ها2,387
تعداد مقالات34,316
تعداد مشاهده مقاله12,992,345
تعداد دریافت فایل اصل مقاله5,704,985
محمدی هوشیار, علی. (1402). هم‏سنجی روش مواجهه اندیشه‏ ای تبلیغ در معنویت‏های نوظهور با اسلام، با تکیه بر مفهوم هویّت. اسلام و مطالعات اجتماعی, 2(1), 38-69. doi: 10.22081/jsr.2024.67353.1051
علی محمدی هوشیار. "هم‏سنجی روش مواجهه اندیشه‏ ای تبلیغ در معنویت‏های نوظهور با اسلام، با تکیه بر مفهوم هویّت". اسلام و مطالعات اجتماعی, 2, 1, 1402, 38-69. doi: 10.22081/jsr.2024.67353.1051
محمدی هوشیار, علی. (1402). 'هم‏سنجی روش مواجهه اندیشه‏ ای تبلیغ در معنویت‏های نوظهور با اسلام، با تکیه بر مفهوم هویّت', اسلام و مطالعات اجتماعی, 2(1), pp. 38-69. doi: 10.22081/jsr.2024.67353.1051
محمدی هوشیار, علی. هم‏سنجی روش مواجهه اندیشه‏ ای تبلیغ در معنویت‏های نوظهور با اسلام، با تکیه بر مفهوم هویّت. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1402; 2(1): 38-69. doi: 10.22081/jsr.2024.67353.1051


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب