آمار

تعداد نشریات54
تعداد شماره‌ها2,530
تعداد مقالات35,882
تعداد مشاهده مقاله15,484,601
تعداد دریافت فایل اصل مقاله7,084,546
هوشیار, فریناز, سنجابی, نبی, جدیدی, ناصر. (1404). کارکرد نمادهای تبلیغاتی در مشروعیت بخشی امویان. اسلام و مطالعات اجتماعی, (), -. doi: 10.22081/hiq.2023.60164.2146
فریناز هوشیار; نبی سنجابی; ناصر جدیدی. "کارکرد نمادهای تبلیغاتی در مشروعیت بخشی امویان". اسلام و مطالعات اجتماعی, , , 1404, -. doi: 10.22081/hiq.2023.60164.2146
هوشیار, فریناز, سنجابی, نبی, جدیدی, ناصر. (1404). 'کارکرد نمادهای تبلیغاتی در مشروعیت بخشی امویان', اسلام و مطالعات اجتماعی, (), pp. -. doi: 10.22081/hiq.2023.60164.2146
هوشیار, فریناز, سنجابی, نبی, جدیدی, ناصر. کارکرد نمادهای تبلیغاتی در مشروعیت بخشی امویان. اسلام و مطالعات اجتماعی, 1404; (): -. doi: 10.22081/hiq.2023.60164.2146


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب